• send
Металопрокат зі складу та під замовлення
АЗОВПРОМСТАЛЬ
Пропонуємо найкращі ціни на сталь
+38 (098) 875-40-48
Азовпромсталь
  • Металопрокат в Маріуполі, Дніпрі та Києві

    Постійно на складі компанії більше 2000 тонн листового прокату. Різні марки стали, включаючи ст45, 65Г, 10ХСНД, 09Г2С, 40Х, 30ХГСА і зарубіжні аналоги S690QL, S355, A514 і ін
  • Прокат стали під

    У найкоротші терміни виготовимо будь-яку кількість листової сталі заданих розмірів.

Конверсія сайту і способи її збільшення

Конверсия сайта и способы ее увеличения

Конверсія сайту - це відношення кількості користувачів, які виконали цільове дію на сайті, до загальної кількості відвідувачів сайту за одиницю часу.

Як дізнатися показник конверсій або Conversion Rate (CR)? Для цього конверсія сайту множиться на 100%.

Приклад розрахунку конверсії. За добу інтернет-магазин відвідало 99 осіб, з яких 15 осіб купили пропоновану продукцію.

Тоді показник CR буде дорівнює приблизно 15 відсоткам:

CR = (15/99) * 100%.

Як підвищити конверсію на сайті

При веденні бізнесу онлайн часто виникає питання, як збільшити конверсію сайту ?

Це можна зробити наступним чином:

1) вибрати відповідне корисну дію, яке буде очікуватися від відвідувачів:

  • покупка;

  • оформлення послуги;

  • перехід за посиланням на інший ресурс;

  • відправка заявки для отримання розсилки по електронній пошті;

  • участь в інтерактивному опитуванні;

  • набір номера телефону;

  • проходження реєстрації;

  • кількість відвіданих сторінок;

  • число повторних відвідувань;

  • перегляд файлів.

2) поліпшити привабливість, дизайн за допомогою включення декоративних елементів. Цим досягається позитивне враження від дизайну.

Рекомендується:

  • поміняти колір;

  • збільшити шрифт опису;

  • оцінити, як виглядає верстка в популярних браузерах.

3) оптимізувати функціональність - економія часу.

Слід оцінити працездатність всіх посилань, швидкість завантаження контенту для настільних комп'ютерів і мобільних пристроїв.

4) підвищити унікальність статей .

Пропонується:

  • підтримувати актуальність текстів;

  • відфільтрувати семантичне ядро;

  • систематично аналізувати ключові запити цільової аудиторії.

Елементи, які підвищують лояльність відвідувачів до інтернет-ресурсу:

  • фотографії офісу і співробітників;

  • рекомендації партнерів;

  • номери телефонів для прийому дзвінків і контактні адреси e-mail на кожній сторінці;

  • модулі онлайн-помічників;

  • докладні інструкції;

  • результати досліджень, підтверджені авторитетними організаціями;

  • регулярна публікація оглядових статей.

5) підняти позиції в пошуку. Ранжування в топ 10 сторінки пошукового результату за обраним ключовому запиту може збільшити відвідуваність



Азовпромсталь

Підписка на новини RSS

Новини металургії

Всі новини

Публікації

Всі публікації